Så ska Hemvaruhuset öka sin försäljning med N.nu

Hemvaruhuset.se är en e-butik som säljer kända badrums- och sanitetsprodukter med hög kvalité genom sin sajt. Företagetet bakom sajten omsatte 22,9 miljoner år 2009.

Nyligen anlitade Hemvaruhuset mig för att producera fem stycken kampanjhemsidor för att öka försäljningen. Naturligtvis valde jag systemet N.nu för detta som jag själv byggt. Dessa kampanjhemsidor är: Badrum, Badkar, Bubbelbadkar, Takdusch och Blandare.

Som ni kan se använder dessa N.nu hemsidor egna mallar och ser ut på samma sätt som företagets officiella sajt. Dessa kampanjhemsidor är även optimerade av mig för att synas i Google på viktiga produktnamn och N.nu har stora förutsättningar att synas i Google (tekniska specar).

Så istället för att till exempel lägga pengarna i en annons i tidningen som varar en dag så har Hemvaruhuset nu fem stycken kampanjhemsidor som hela tiden får besök av köpsugna personer som leder in till hans e-butik för all framtid. Dessutom boostar denna kampanj Hemvaruhusets egna sajt i Google.

Har du också en större e-butik eller sajt och vill prova på detta? Kontakta mig.

30 dec 2010

Comments powered by Disqus